Service

Firma noastra efectueaza service postgarantie pentru toate tipurile de scule electrice de la urmatorii producatori:Bosch,Stihl,Skil,Stern indiferent de magazinul de la care a fost achizitionat produsul.
De asemenea efectuam reparatii si pentru alte marci in conditiile in care putem procura piesele de schimb necesare.
Pentru toate sculele marca Bosch si Stihl, se ofera servicii de reparatie in garantie.

Serviciile noastre includ:
- service,
- reparatie,
- revizie,
- intretinere,
- curatare,
- schimbare consumabile (perii etc),
- service post garantie scule electrice sau cu motor termic, scule electrice de mana, scule de santier, generatoare, compresoare, etc



Informatii despre service:

- Primul pas pentru a beneficia de serviciile oferite de noi in ceea ce priveste service-ul consta in a ne contacta la numarul de telefon 0257313406 sau la adresa de mail gospodarul_istet@yahoo.com

- In majoritatea cazurilor este nevoie ca produsul sa ajunga in service iar in cel mult 48 de ore veti fi anuntat telefonic de problemele pe care le are produsul, timpul de reparatie si costul total al reparatiei. In functie de aceste date puteti alege sa faceti sau nu reparatia. Ocazional pentru diagnosticarea corecta a produsului este nevoie de o reconstatare, dupa montarea unor primere repere defecte, necesare pentru testarea produsului in sarcina.

- Reparatiile se fac doar cu acordul explicit al clientului, dupa ce acesta a fost informat cu privire la toate conditiile.
- In cazul refuzarii reparatiei in urma constatarii sau reconstatarii defectului, costul de constatare este de 30 de ron (tva inclus).
- Nu se aplica tarif de constatare pentru produsele reparate.
- Termenul pentru constatare este de 48 de ore de la intrarea in service.
- Termenul pentru reparatie, in cazul in care nu sunt probleme cu stocul pieselor, este de 96 de ore de la acordul de reparatie.
- Produsele neridicare in termen de 30 zile de la data reparatiei sau refuzului de reparatie se considera abandonate si vor fi casate.
-Costurile privind transportul produselor care fac obiectul reparatiei se achita integral de catre client.

Reconstatare Este posibil ca la unele produse sa fie nevoie de o reconstatare ca urmare a aparitiei unor defecte ce nu au putut fi observare in prima constatare. In cazul acesta veti fi instiintat de un operator asupra consturilor si conditiilor noi aparute in urma reconstatarii.


Cum ajungi la noi si program de lucru:

Gospodarul istet srl
Service
Com Almas nr 543A,Jud. Arad, Romania
Luni – Vineri;9:00-17:00

Magazin:Oras Sebis,Str.Republicii,nr.7,jud.Arad – Program:Luni-Vineri; 8:00-17:00 tel.0257310420
Magazin:com.Almas,nr.543A, jud.Arad -Program: Luni-Vineri; 8:00-17:00 tel.0257313406
Magazin:com.Halmagiu,str.Avram Iancu,nr.22, jud.Arad- Program: Luni-Vineri; 8:00-17:00 tel.0257319092

 

 

Toate produsele comercializate de catre S.C. Gospodarul Istet S.R.L. beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, S.C. Gospodarul Istet S.R.L. declara ca produsul livrat corespunde documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului si este raspunzatoare pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor.

·         Termenul de garantie asigurat de catre vanzator pentru un produs este de 1 an sau egal cu termenul de garantie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lunga. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in certificatul insotitor precum si in factura fiscala care atesta vanzarea.

·         Raspunderea vanzatorului pentru lipsa conformitatii produselor este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 24 luni de la livrarea produselor, data mentionata in certificatul insotitor precum si in factura fiscala care atesta vanzarea.

·         Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani, timp in care se asigura piese de schimb in postgarantie.

·         Garantia este valabila doar pe teritoriul national cu exceptia acelor produse care beneficiaza de garantie internationala asa cum este stabilit de producator.

·         Garanţia acordată de prestator pentru lucrările efectuate este de 3 luni în cazul lucrărilor care nu necesită utilizarea unor piese de schimb şi un termen egal cu cel de garanţie acordat de furnizorii pieselor schimbate, în cazul în care s-a impus utilizarea unor piese de schimb. Termenul de garanţie se calculează cu începere de la data efectuării reparaţiei şi sunt valabile in conditiile exploatării echipamentului de către beneficiar în conformitate cu instrucţiunile de utilizare şi cu prescripţiile şi recomandările prestatorului.

·          

Conditii de acordare a Garantiei si Conformitatii

·         Serviciile de service in cadrul perioadei de garantie sunt asigurate la sediul vanzatorului.

·         Garantia se acorda la prezentarea produsului impreuna cu certificatul insotitor, factura fiscala care atesta achizitionarea bunului, ambalajul original si intreaga documentatie aferenta.

·         Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre aparitia lipsei de conformitate a produsului (a defectului) in termen de maxim 2 luni de la data constatarii acesteia.

·         Pana la proba contrara, orice lipsa de conformitate (defect) aparut in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la data livarii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

·         Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.

·         Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

1.      corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;

2.      corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;

3.      corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;

4.      fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

·         Cumparatorul are dreptul sa ceara fie repararea produsului, fie inlocuirea acestuia, fie reducerea corespunzatoare a pretului ori rezolutiunea contractului, în functie de gravitatea defectului,  in conditiile legii si ale prezentului certificat.

·         Orice reparare sau inlocuire a produsului in perioada de garantie va fi rezolvata intr-o perioda rezonabila de timp.

·         Consumatorul poate solicita o reducere de pret sau rezolutiunea contractului daca agentul economic nu poate nici repara si nici inlocui produsul, daca nu poate efectua remedierea intr-o perioada rezonabila de timp sau daca nu a realizat repararea fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

·         Perioada de nefunctionare datorata lipsei de conformitate a produsului prelungeste in mod corespunzator termenul de conformitate; in acest sens se va face mentiune in prezentul certificat.

·         In cazul inlocuirii unui echipamant sau unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzatorului.

 

Limitari si excluderi ale Garantiei si Conformitatii

·         Vanzatorul poate refuza repararea sau inlocuirea produsului neconform conform optiunii consumatorului daca acesta este imposibila sau disproportionata in comparatie cu solutii alternative care sunt disponibile tinand cont de valoarea produsului fara defect sau de importanta lipsei de conformitate si daca ar putea fi realizata o reparatie alternativa fara un inconvenient semnificativ pentru consummator.

·         Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

·         Daca vanzatorul nu constata existenta unui defect pentru care se angajeaza raspunderea acestuia, rezulta ca situatia este o solicitare nejustificata de acordare a garantiei, pentru care poate cere Cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultanta /ora.

·         Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

·         Produsele consumabile si accesoriile nu beneficiaza de garantie - va rugam sa verificati buna functionare a acestora in momentul achizitionarii

·         Garantia nu va fi acordata in cazul in care se constata ca nu au fost respectate instructiunile de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate in documentatia insotitoare si cum au fost prezentate la predarea produsului.

·         Problemele de natura software nu fac obiectul garantiei, rezolvarea acestora presupunand achitarea de catre client a tarifelor de service in vigoare.

·         Nu raspundem de eventualele incompatibilitati dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi si produsele altor firme.

·         Nu se acorda garantie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuatii/varfuri de tensiune, lipsa impamantarii, utilizarea sau expunerea in conditii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzatoare,umezeala excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzatoare, etc.)

·         Garantia nu acopera cazul in care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului in care acesta este efectuat de firma noastra), accidente, traznet, inundatie, foc etc.

·         Garantia se pierde in cazul in care produsul prezinta interventii din partea unor persoane neautorizate de vanzator.

·         Garantia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, inlocuite sau au fost facute ilizibile.

·         Pachetele software beneficiaza de garantie numai in ceea ce priveste integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnaleaza in maxim 30 zile de la livrare.

·         Garantia nu acopera in nicio situatie eventualele pierderi de informatii  sau daune datorate defectarii produselor, iar furnizorul nu raspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de astfel de pierderi. In acest sens se recomanda cumparatorilor sa beneficieze de un sistem de salvare periodica a programelor sau datelor importante. Inainte de a va prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranta ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurata prin conditiile de garantie: pierderea datelor in urma interventiei in service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputata vanzatorului.

PASTRATI AMBALAJELE ORIGINALE PENTRU GARANTIE!